Προβολή νέων
Αδυναμία πρόσβασης σε υπηρεσίες του Κέντρου Δικτύου 28/05/2014
Μετά την αναβάθμιση των πιστοποιητικών ασφαλείας στους εξυπηρετητές των δικτυακών υπηρεσιών παρουσιάστηκε αδυναμία πρόσβασης στις υπηρεσίες του Δικτύου (e-mail κλπ) από παλαιά και χωρίς ενημερωμένο λειτουργικό σύστημα (κυρίως XP) και εφαρμογές PCs.
Οι χρήστες που έχουν αυτό το πρόβλημα θα πρέπει ενημερώσουν το PC τους μέσω του προγράμματος Windows Update εφόσον έχουν νόμιμη άδεια λειτουργικού.
Εναλλακτικά μπορούν να εγκαταστήσουν την τελευταία ενημέρωση της Microsoft για τα πιστοποιητικά CA Root Certificates: http://share.uoa.gr/public/Software/Windows/rootsupd.exe
Η ενημέρωση μπορεί να εγκατασταθεί σε Windows XP,Vista,7, 8, 8.1
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στην περίπτωση που το σύστημά σας είναι Windows XP θα πρέπει παράλληλα με την παραπάνω διαδικασία, να κατεβάσετε και να εκτελέσετε και το αρχείο ProtectedRoots_Flags.reg (http://ca.uoa.gr/ProtectedRoots_Flags.reg, Εγκαταστήστε τοπικά), το οποίο προσθέτει στη registry του συστήματός τις κατάλληλες ρυθμίσεις που αφορούν την επιδιόρθωση προβλήματος με την εμπιστοσύνη πιστοποιητικών.
Πρόβλημα επίσης αναφέρθηκε και σε ορισμένα antivirus (avast και avg). Σε αυτήν την περίπτωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί το avira (http://www.avira.com/en/avira-free-antivirus).
Σχετικές πληροφορίες
Οδηγίες εγκατάστασης Κεντρικής Αρχής Πιστοποίησης HARICA
Επαλήθευση Εγκατάστασης Αρχής Πιστοποίησης/Για άλλο συνδυασμό πλοηγού/λειτουργικού συστήματος